200 -маркетологів, керівників маркетингу і продажів, трейд-маркетингу, бренд-менеджменту, керівників програм лояльності рітейлерів і постачальників, мерчандайзингові агентства, IT рішення для збільшення продажів в рітейлі, постачальники обладнання та ін.
Мега-подія для трейд-маркетологів України. На заході ви отримаєте високу концентрацію практичних знань. Жодне питання не залишиться без відповіді, ми подбаємо про це.
На події Ви дізнаєтесь:
1. Як змінилося поведінка покупців, на які джерела інформації під час виборів товару вони стали звертати більше уваги і як вибудовувати з ними відносини в рамках омніканальності.
2. Які цілі можливо досягти за допомогою візуального супроводу продукту у роздрібній мережі.
3. Які категорії варто зараз розвивати, а які тільки підтримувати.
4. На які пункти в програмі лояльності рітейлерів варто звертати увагу, щоб вона була вигідна постачальнику.
5. Як виробнику формувати трейд-маркетинговий бюджет дистрибутора, і скільки з нього повинно йти на мотивацію торгової команди.
6. Як ефективно продавати і просувати продукт через консультантів. Які виробники вже зараз повинні продавати свій продукт через інтернет-магазини рітейлерів, а яким краще ще почекати.
7. Як найбільш ефективно стимулювати продажі через продавців традиційного роздробу.
Запрошуємо всіх на наймасштабнішу і ексклюзивну подію року!